Jen u nás

Strategický marketing

EAN 9788090524774 ISBN 978-80-9052-477-4
Vydavatel Ústav práva a právní vědy Počet stran 110
Rok vydání 2013 Formát 15x23 cm

230,00 Kč s DPH
Skladem: Rozebrané
Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvi

Příslušnost kategorií

JINDE NEKOUPÍTE
EKONOMICKÁ LITERATURA / Učebnice a skripta
EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Barčík Tomáš
Nakladatel: Ústav práva a právní vědy

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

230,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.