Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / EKONOMICKÁ LITERATURA / Příručky a slovníky / Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

EAN 9788087573075 ISBN 978-80-8757-307-5
Vydavatel Radix Počet stran 464
Rok vydání 2014 Formát 17x24 cm

449,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one".

Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Příručky a slovníky
EKONOMICKÁ LITERATURA / Finance a podnikání
EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Bárta Luboš
Nakladatel: Radix

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

449,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.