Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / JINDE NEKOUPÍTE / Selected elements of information management and marketing in higher education
Jen u nás

Selected elements of information management and marketing in higher education

EAN 9788087570111 ISBN 978-80-8757-011-1
Vydavatel ExtraSystem Počet stran
Rok vydání 2013 Formát

176,00 Kč s DPH
Skladem: Rozebrané
Tato publikace přináší zajímavé pohledy na informační management a marketing webových stránek Webové stránky jsou považovány za nástroj pro prezentaci jakékoliv tématu Mohou být také prezentační vrstvou pro komunikaci s cílovou skupinou nebo cílovým segmentem trhu elektronického podnikání Výhodou této publikace je její zaměření na vysokoškolské vzdělávání Autoři se snažili poukázat na některé prvky informačního managementu a marketingu v relativně homogenním prostředí vysokých škol V samostatných kapitolách podpořili své názory vlastními výzkumy Na tvorbě se podílela trojice autorů z Čech Ruska a USA

Příslušnost kategorií

JINDE NEKOUPÍTE
EKONOMICKÁ LITERATURA / Management
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Chromý Jan, Ryashko Liubov, Dvorak Donna
Nakladatel: ExtraSystem

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

176,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.