Public relations a zpravodajství

EAN 9788087500286 ISBN 978-80-8750-028-6
Vydavatel VeRBuM Počet stran 151
Rok vydání 2012 Formát A5

200,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Jde o recenzovanou monografii která popisuje hlubokou proměnu současných médií a zejména vliv internetu a sociálních sítí na zpravodajství a každodenní novinářskou práci K hlavním vývojovým trendům řadím třeba internetizaci deprofesionalizaci tabloidizaci zrychlování nebo fragmentaci zpravodajství Pro každý z trendů formuluji soubor opatření a doporučení jimiž by se měli řídit profesionálové v public relations a tiskoví mluvčí pokud nadále chtějí úspěšně spolupracovat s médii a dosahovat příznivé publicity V celé knize vycházím z přesvědčení že podmínkou úspěšné komunikace s novináři je poznání a pochopení zákonitostí současných médií a rutiny mediálních profesionálů

Příslušnost kategorií

PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA / Komunikace a motivace
PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Tomandl Jan
Nakladatel: VeRBuM

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

200,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.