Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.
Učebnicový komplet Domino Český jazyk pro malé cizince II je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy Navazuje na první díl učebnice Domino – Český jazyk pro malé cizince a prohlubuje jej na rovině lexikální gramatické i komunikační Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka který dětem zprostředkovává hravou cestou Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti pracovní sešit pro děti metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici Je využitelný jak při individuální výuce tak při skupinovém vyučování Učebnicový komplet zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti tedy jednak jeho omezenou znalost čtení a psaní jednak období názorného myšlení které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi Pracovní sešit Pracovní sešit představuje činnostní složku celého kompletu Je do něj soustředěn materiál se kterým žáci fyzicky manipulují tj dopisují dokreslují stříhají lepí apod Pro každou lekci je v pracovním sešitě připravena hra Domino podle které je celý učebnicový komplet pojmenován Tato hra velmi dobře vyhovuje českému gramatickému systému a ve výuce češtiny jako cizího jazyka může žákům sloužit pro uvědomění si fungování flektivního principu češtiny v podobě předpon a přípon Pomocí hry Domino vždy žáci nacvičují vybrané gramatické jevy a slovní zásobu dané lekce Pracovní sešit také obsahuje obrázkové karty pro kompletní slovní zásobu kterou si žáci osvojí tyto karty žáci postupně vystřihují a vybarvují Pracovní sešit je opět vystavěn na černobílém ilustračním materiálu verbální složka je zde pouze doplňková Důležitou částí Pracovního sešitu je tzv Portfolio které představuje individualizační složku daného tématu a zároveň mapuje žákovu pokračující zkušenost ve výuce jazyka Učebnice rozvíjí hravými formami základní řečové kompetence na základě komunikativního užití jazykových