Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti Kniha je určena manažerům specialistům a studentům marketingu a reklamy Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí dále neuromarketingu významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících časopisech rozhlase a televizi seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010 dalšími příklady testování reklamy novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky Publikace jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy vám odpoví na otázky typu jakou reklamu váš zákazník preferuje co se mu líbí a co odmítá jak na něho působí obraz či zv uk jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci