Malá kniha etikety pro manažery

EAN 9788020422521 ISBN 978-80-2042-252-1
Vydavatel Mladá fronta Počet stran 202
Rok vydání 2010 Formát A5

219,00 Kč s DPH
Skladem: Rozebrané
Manažeři vědí že předpokladem profesního úspěchu jsou nejen znalosti a zkušenosti v daném oboru ale také umění zvládat společenské situace Právě pro ně je určen další díl řady „Malá kniha etikety“ Nabídne jim podrobná pravidla vhodného oblečení a chování pro pracovní a společenské příležitosti vysvětlí jak správně psát a číst pozvánky čím se řídíme při oslovování druhých nebo jak správně předávat vizitky Určitě využijí i pravidla etikety pro nové způsoby komunikace – e maily nebo mobilní telefony a rady jak se chovat na jachtě na dostizích nebo na golfu

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Příručky a slovníky
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Špaček Ladislav
Nakladatel: Mladá fronta

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

219,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.