Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama / Reklama (teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie)

Reklama (teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie)

EAN 9788090427334 ISBN
Vydavatel VeRBuM Počet stran 320
Rok vydání 2011 Formát

352,00 Kč s DPH
Skladem: Rozebrané
Kniha je príspevkom k teórii a histórii reklamy.

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Pavel Horňák
Nakladatel: VeRBuM

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

352,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.