Kniha E mailová etiketa je první publikací řady Klíč k úspěchu určené všem kdo chtějí zvýšit své šance na dobré profesní uplatnění zlepšit svou výkonnost nebo si usnadnit komunikaci s obchodními partnery Ať už se připravujete na své první zaměstnání zakládáte firmu nebo měníte povolání knihy edice Klíč k úspěchu mohou být na této cestě neocenitelnými pomocníky Jsou napsané čtivým svěžím stylem přístupným každému jdou přímo k jádru věci a náš tým překladatelů a redaktorů se je snaží přizpůsobit realitě u nás aby byly pro čtenáře maximálně užitečné V E mailové etiketě zkušená autorka a vedoucí manažerských kurzů nabízí praktickou příručku zaměřenou nejen na to jak psát e maily které mají hlavu a patu a působí na příjemce dobře ale i jakým způsobem třídit a archivovat e mailovou poštu Autorka si uvědomuje že dodnes hodně lidí neumí zacházet s e maily správně – nevědí které zprávy mají vyřídit které smazat a které přeposlat komu posílat obchodní e maily v kopii jak zvolit správný tón jaké použít zdvořilostní fráze aby zpráva nevyznívala příliš šroubovaně ale ani příliš neformálně jak plánovat a strukturovat sdělení atd Kniha je zaměřená především na psaní pracovních e mailů ale upozorňuje i na věci kterých by se člověk neměl dopouštět ani v soukromé mailové korespondenci přeposílání hoaxů maily bez předmětu nebo například v internetových diskusních skupinách Jde o velmi užitečnou příručku z níž může čerpat poučení každý kdo vlastní e mailovou schránku