Marketing ve zdravotnictví

EAN 9788070135037 ISBN 978-80-7013-503-7
Vydavatel Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů Počet stran 150
Rok vydání 2009 Formát 150x210 mm

266,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Tato učební pomůcka je výběrem určitého úseku obecné marketingové teorie s ohledem na možnost aplikace ve zdravotnictví Autor zde soustřeďuje informace které jsou relevantní pouze v oblasti zdravotnictví a ukazuje na některé specifické problémy aspekty a předpisy vymezující hranice marketingu v této oblasti managementu

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Zlámal Jaroslav
Nakladatel: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

266,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.