Marketing v EU

EAN 80-210-3408-4 ISBN 80-210-3408-4
Vydavatel Masarykova univerzita Brno - Ekonomicko-správní fakulta Počet stran 154
Rok vydání 2004 Formát A4

255,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Cílem textu je rozvíjení základních marketingových dovedností manažerů a pracovníků podniků vyvíjejících svou činnost na velmi konkurenčním a určitým způsobem regulovaném trhu Evropské unie Není zaměřen pouze na české podnikatelské subjekty které umísťují svůj produkt mimo hranice České republiky tedy na současném území Evropské unie ale také na zahraniční firmy na tomto trhu působící a také na trh domácí na který již velmi působí konkurenční tlak společností z EU i na podnikání na trhu dalších perspektivních potenciálních členských zemí Marketingový management znamená proaktivní podnikání tj ne pouhý export import aktivní zušlechťovací styk apod ale shromažďování a analýzu informací o zákaznících a jejích potřebách a požadavcích o konkurenci o vlivu dalších prvků prostředí a vlastních schopnostech se vývoji prostředí flexibilně přizpůsobovat

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATURA
Nakladatel: Masarykova univerzita Brno - Ekonomicko-správní fakulta
Autor: Klapalová Alena

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

255,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.