Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.
Sada učebnic Marketing má za cíl jednak poskytnout studentům středních odborných škol základ marketingového myšlení a vědomí že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem a jednak iniciovat snahu o další poznávání této disciplíny Marketing lze definovat jako vědu a umění Proto i samotné pojetí učebnic je zaměřeno na rozvíjení schopností kreativního myšlení a vede žáka k pochopení marketingových činností ve firmě Učebnice učitele Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků zápisy v hodině a rozšiřující učivo pro pedagoga které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky Proč využít právě tuto učebnici? Její struktura vychází z Rámcového vzdělávacího plánu MŠMT Ekonomika a podnikání Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu Učebnice učitele obsahuje: přepis učebnice včetně doporučených zápisů rozšiřující texty k probírané látce příklady včetně řešení testy včetně řešení netradiční aktivizační metody vedoucí k pochopení výuky opět včetně řešení