Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy – Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetence? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché Strana nabídky výrobce obchod se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod analytických i řídících také dynamičtější Na straně poptávky vystupuje nový typ zákazníka který je informovanější a kritičtější s větším sebevědomím jenž se snadno nenechá svést všudypřítomnou reklamou Management tedy nemůže nic ponechat náhodě Je odpovědný za strategický úspěch Je třeba mít stále na mysli že sebelepší produktová idea neznamená nic pokud se jí nepodaří uskutečnit v takové formě aby byla v konkurenční soutěži nedostižitelná svými funkcemi a jejich technickým provedením stejně jako vstupními materiály použitými technologiemi a náklady Východiskem zvýšení konkurenční schopnosti firmy je tedy požadavek postupné integrace do konkurenceschopného dodavatelského řetězce Úkolem však není jen tvorba nové hodnoty pro zákazníka ale i nové hodnoty zákazníka který se svojí loajalitou stává partnerem firmy Což jsou další předpoklady zvýšení konkurenční schopnosti firmy Kniha je rozdělena do pěti základních oddílů – Podmínky pro tvorbu konkurenční schopnosti Trendy marketing managementu Vznik a řízení dodavatelského řetězce Vznik podnikových sítí Supply chain management Požadavky na produkt a jeho zajištění hodnototvorným řetězcem Produktová inovace Zákazník jako partner inovace Management produktu Management výroby Spokojenost zákazníka a jeho hodnota pro firmu Zákazník – nositel potřeb Hodnota zákazníka Strategie loajality zákazníka a zaměstnance a Skutečné předpoklady ke konkurenční schopnosti Text je bohatě doplněn obrázky a tabulkami které obsahují údaje o stavu v českých výrobních podnicích Nechybí ani seznam aktuální literatury a rejstřík Kniha je určena zejména marketingovým a výrobním manažerům firem všech velikostí a zaměření Vhodná je také jako studijní literatura pro posluchače VŠ ekonomických směrů