Média, komunikace a kultura

EAN 9788073801175 ISBN 978-80-7380-117-5
Vydavatel Aleš Čeněk s.r.o. Počet stran 96
Rok vydání 2008 Formát A5

103,00 Kč s DPH
Skladem: Rozebrané
Publikace představuje analýzu aktuální problematiky mediální komu nikace, mechanismů fungování soudobé společnosti a základního vymezení moderní a postmoderní kultury. Jedná se o knihu propojující filosofická témata, jako jsou teorie mediality, vztah subjektu a objektu nebo obrazu a textu se sociologickými výklady globalizace, sociální komunikace, moderního obra zu světa či společnosti jako systému. Součástí interdisciplinárního přístupu je i politologické hledisko, a to zejména v tematizaci zobrazování politiky a prolínání mediálního a politického diskursu. V závěrečné části jsou popsány právní aspekty mediální produkce a fungování mediálních institucí.

Příslušnost kategorií

PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA / Komunikace a motivace
PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA
Autor: Bystřický Jiří
Nakladatel: Aleš Čeněk s.r.o.

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

103,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.