Marketing Studie z mezinárodní praxe

EAN 9788073500849 ISBN 978-80-7350-084-9
Vydavatel DonauMedia Počet stran 205
Rok vydání 2009 Formát A5

295,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Kniha určená nejširším podnikatelským vrstvám stejně jako studentům škol ekonomických a obchodních oborů měla ve svých třech předchozích slovenských vydáních velký ohlas Není totiž ani klasickou učebnicí ani teoretickou publikací o marketingu její koncept i zaměření jsou zcela jiné V několika kapitolách věnovaných konkrétním nadnárodním firmám nebo hospodářským odvětvím od filmu po automobilový průmysl ukazuje marketingové principy obecně použitelné při jakémkoliv podnikání zejména takovém které usiluje o získání nových trhů na domácí půdě i v zahraničí Činí tak zajímavou formou ve které se stovky detailních zdánlivě nepodstatných informací a údajů slévají do širokého proudu hlavních trendů Navíc nejde o suché výčty faktů ale o mimořádně čtivé texty podané beletristickým způsobem a ilustrované velkým počtem grafů tabulek a přehledů Kniha je vhodná jako doplňková učebnice Kniha je vhodná pro prodejny odborné literatury a velká knihkupectví s oddělením ekonomické literatury

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Koprlová Jana
Nakladatel: DonauMedia

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

295,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.