Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.
Kniha Podnik v časech krize je prvním českým zhodnocením vývoje let 2007 až 2009 z pohledu firem hodnocení jejich chování a reakcí na ekonomický vývoj Autorka vyzbrojena na jedné straně rozsáhlým teoretickým zázemím na straně druhé pak statistickými výsledky a zejména daty z řady zkoumání uskutečněných různými institucemi mj VŠE v Praze v textu nejen analyzuje krizové období světového hospodářství ale především vyvozuje některé závěry o chování podniků v takových zlomových obdobích Řada z těchto závěrů ostře polemizuje nejen s tradičními ale ještě více s aktuálně preferovanými teoriemi a přístupy managementu když autorka do značné míry kritizuje mnoho metod používaných vedením tuzemských firem Pointou knihy je pak teze podle níž je nutné jako přípravu na další finanční krizi uskutečnit v relativně krátké době několika let reformu finančního hospodaření firem především pak posílit výrazně jejich vlastní zdroje a učinit z nich jednoznačně hlavní proud financování jak běžného tak i investičního