Nové dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení na světě je považováno za nejlepší vydání této bible marketingu dosud Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize Kevin Lane Keller který je předním expertem na strategické řízení značky autorem bestselleru Strategic Brand Management Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21 století Klasická témata marketingového řízení přepracovali a knihu rozšířili o nové přístupy a myšlenky a doplnili je o aktuální příklady Zcela nově a mnohem podrobněji se autoři věnují dnes snad nejaktuálnější problematice marketingového řízení budování měření a řízení značky Nově se autoři zabývají například efektivitou marketingových činností řízením vztahů s firemními zákazníky B2B CRM zážitkovým marketingem vnímáním cen ze strany zákazníků rolí marketingových komunikací a řízením vz tahů s médii podrobněji se věnují marketingovému plánování a sociálnímu marketingu představují nové teorie chování spotřebitele nejnovější trendy v positioningu a nové zdroje diferenciace a předpovídají budoucí vývoj marketing managementu