Antikvariát

Mediální právo

EAN PF1109 ISBN 978-80-7380-382-7
Vydavatel Aleš Čeněk s.r.o. Počet stran 402
Rok vydání 2012 Formát 148x205 mm

Poznámka: ANTIK – Použité zboží bez garance bezvadnosti
190,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní tak i soukromoprávní Vedle rozboru právní regulace a jejímu ovlivnění evropskou legislativou je do textu zakomponována i současná judikatura V knize jsou vymezeny základní instituty mediálního práva ale pozornost je věnována i teoretickým otázkám vymezení médií a jejich funkcím a systémovému zařazení institutů mediálního práva Kniha se věnuje historii mediálního práva a médií vůbec na území českých zemí institucionální ale i obsahové regulaci tiskových médií Těžiště publikace spočívá v rozboru právních norem týkajících se elektronických médii s tím že vymezuje jejich specifika a stanoví rozdíly mezi veřejnoprávními a soukromými elektronickými médii Z institucionálního hlediska jsou rozebrány dvě nejdůležitější instituce veřejnoprávního elektronického vysílání a to Česká televize a Český rozhlas a jejich plnění úkolu veřejné služby v oblasti vysílání Zcela poprvé je v české odborné literatuře rozebrán nový fenomén a to vysílání po internetu resp nelineární vysílání audiovizuálního obsahu prostřednictvím internetu a jeho rozlišení od klasických forem vysílání Část publikace se věnuje regulačním orgánům mediálního trhu a to Radě pro rozhlasové a televizní vysílání Radě České televize Radě Českého rozhlasu Radě pro reklamu a Radě ČTK Důležitou součástí knihy je rozbor filozofického a právního konceptu svobody projevu jeho zajištění mezinárodněprávními předpisy zajištění normami národního práva case law a současnými vývojovými tendencemi v oblasti svobody projevu v dnešních médiích Největší pozornost v této části je věnována otázce referování médií o soudním řízení principu otevřené justice a vztahem mezi právem na ochranu osobnosti a soukromí a právem na informace Publikace Mediální právo se zabývá ochranou osobnosti člověka a dobrého jména korporací v médiích včetně práva na odpověď a dodatečné sdělení Značná část je věnována podrobnému rozboru veřejnoprávní regulace reklamy a soukromoprávní regulace nekalé soutěže Stranou nezůstává ani autorské právo v médiích a komparace české právní úpravy se specifiky právní úpravy ve Spolkové republice Německo Rakouské republice Francouzské republice Nizozemském království a Spojeném království Velké Británie a Irska

Příslušnost kategorií

ANTIKVARIÁT
Nakladatel: Aleš Čeněk s.r.o.
Autor: Rozehnal Aleš

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

190,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.