Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.
Předkládaná monografie je již třetí v řadě monografií zabývajících se úrovní čtenářské gramotnosti žáků primární školy a to v jednotlivých postupných ročnících Svým obsahem navazuje na monografii pod názvem Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy která vyšla v roce 2019 V empirické části monografie byla zjišťována čtenářská gramotnost žáků 3 ročníku základní školy v souvislosti s kurikulem ve všech sledovaných čtenářských rovinách Teoretickou část monografie doplňují témata která bezprostředně ovlivňují čtenářskou gramotnost žáků primární školy jako je klima školy problematika genderu ve škole ale také vliv začínajícího pedagoga na rozvoj čtenářství u žáků