Tourism Management 6th edition

EAN 9781138391161 ISBN 978-1138391161
Vydavatel Taylor & Francis Ltd Počet stran 510
Rok vydání 2020 Formát 189 x 246 x 31.75mm

1.495,00 Kč s DPH
Uvedená cena je orientační a může se lišit v návaznosti na kurz české koruny a termín objednání.
Skladem: Rozebrané
One of the leading texts in the field Tourism Management is the ideal introduction to the fundamentals of tourism as you study for a degree diploma or single module in the subject with a global focus This 6th edition has been revised and updated to include: new content on: sports festivals and event tourism including the impact of the Olympic Games social media impacts on tourism and the growth of medical tourism contemporary issues affecting businesses such as disruptive technology the rise of Airbnb the impact of terrorism on destination instability and safety and the potential effect of BREXIT updated case studies on BRIC markets and an enhanced focus on Asia as well as emerging markets such as the Middle East and South America enhanced sustainable development coverage highlighting the challenge of climate change and future tourism growth including new debates such as Last Chance Tourism and overtourism a transport section with more international perspectives from China and South America and globalised transport operators and a case study on using taxation to limit air travel behavior an updated companion website with: additional case studies quizzes PPTs further reading web reading and video links It is written in an engaging style that assumes no prior knowledge of tourism and builds up your understanding as you progress through this wide ranging global review of the principles of managing tourism It traces the evolution and future development of tourism and the challenges facing tourism managers in this fast growing sector of the world economy This book is highly illustrated with diagrams and colour images and contains short case studies of contemporary themes of interest as well as new data statistics weblinks to key reports and industry studies

Příslušnost kategorií

ZAHRANIČNÍ LITERATURA
Autor: Stephen J. Page
Nakladatel: Taylor & Francis Ltd

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

1.495,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.