Současné nastavení termínů voleb v České republice už nedělí roky na nevolební a volební ale spíše na ty supervolební a volební Přestože volíme každý rok a mnohdy i vícekrát dosud neexistoval žádný srozumitelný průvodce pro člověka který by chtěl kandidovat nejen v komunálních volbách Kniha Volby v kapse se to pokouší napravit Nabízí bezpočet praktických příkladů: Jak správně načasovat kampaň Jak připravit strategii a taktiku Jaké jsou komunikační a reklamní kanály Funkční rady k sestavení rozpočtu včetně fundraisingu Jak vhodně sestavit volební tým Jaká je aktuální legislativa která v posledních letech kampaně výrazně ovlivňuje Zároveň ale vychází z odborných teoretických publikací uznávaných českých a zahraničních politologů Autor Jaroslav Poláček se politickým marketingem zabývá od roku 2001 kdy se stal členem celostátního volebního štábu Čtyřkoalice V roce 2009 vedl svou první úspěšnou celostátní kampaň KDU ČSL do Evropského parlamentu a o rok později se jako volební manažer TOP 09 podílel na vstupu této strany do Sněmovny Ve své praxi vedl kampaně nejen celostátní ale i obecní nebo senátní a právě z těchto zkušeností čerpá materiál pro svou knihu Jeho rozhled není omezen jen na Českou republiku: jako člen mezinárodního týmu se účastnil seminářů a vyhodnocení voleb v řadě evropských zemí V roce 2018 založil agenturu PRodukujeme která se specializuje na politický marketing Věnuje se projektovému řízení na Akademii múzických umění kde také přednáší na Katedře produkce DAMU Doplněno o praktické grafy fotky infografiku