Jak na digitální marketingovou strategii firmy

EAN 9788074945649 ISBN 9788074945649
Vydavatel Technická univerzita v Liberci Počet stran
Rok vydání 2021 Formát

370,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Správně nastavená digitální strategie vychází nejen z potřeb potenciálních zákazníků ale rovnou měrou i z potřeb firmy která ji realizuje a jejích dostupných zdrojů Nikde není psáno že pro online komunikaci se zákazníkem a propagaci firmy musíte využít všechny dostupné nástroje sám zvládnout správu inzertních systémů či se stát odborníkem na online marketing Zpravidla stačí i malé kroky a malá zlepšení aby se o vás vaši zákazníci v online světě dozvěděli a mohli vás zastihnout i v době kdy vaši provozovnu nemůžou navštívit osobně Nezapomínejte že všechno nemusíte zvládnout sami Stačí vědět čeho chcete dosáhnout co potřebujete koho potřebujete a případné chybějící dovednosti můžete poptat například u šikovného vývojáře webových stránek studenta se zájmem o marketing a sociální sítě či u marketingové agentury Díky rostoucímu zájmu o tyto znalosti roste i jejich nabídka a určitě vás potěší že klesá zároveň i jejich cena Pořízení e shopu pěkných webových stránek či placené reklamy na internetu již není záležitost v řádech desítek tisíců určená pro velké firmy ale běžný komunikační nástroj dostupný i pro začínající firmy

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Tereza Semerádová a kol.
Nakladatel: Technická univerzita v Liberci

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

370,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.