Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama / Marketingové řízení podniků (3.akt.vyd.) - diskurz podnikové praxe

Marketingové řízení podniků (3.akt.vyd.) - diskurz podnikové praxe

EAN 9788074082283 ISBN 978-80-7408-228-3
Vydavatel Vysoká škola finanční a správní, a.s. Počet stran 100
Rok vydání 2021 Formát A4

149,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Třetí přepracované a doplněné vydání učebního textu opětovně vychází ze zkušeností autorů získaných v podnikové praxi i vysokoškolské výuce Skripta jsou určena především posluchačům předmětu Marketingové řízení podniku mohou ale být inspirací pro živnostníky majitele rodinných podniků manažery malých a středních podniků nebo absolventy kteří hledají náměty pro zkvalitnění vlastní práce Očekávaným výsledným efektem je poznání pochopení osvojení si a přiřazení známých marketingových pojmů definic a postulátů ke konkrétním marketingovým aktivitám

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Petrů Naděžda, Kupec Václav
Nakladatel: Vysoká škola finanční a správní, a.s.

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

149,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.