Československá bezlicenční kopie německého elementárního cvičného letounu Bücker Bü 131 „Jungman“ vyráběná po označením Aero C 4 104 a známá u nás pod přezdívkou „Bikr“ je jednou z legend období poválečné výstavby čs vojenského letectva Základům leteckého řemesla se na něm do léta 1951 vyučilo v LVA min 300 pilotů – budoucích důstojníků z nichž většina posílila kádr velitelského sboru čs letectva v době jeho masivní výstavby v letech 1951 1953 Dlužno ovšem poznamenat že mnozí byli po únoru 1948 shledáni politicky nevyhovujícími a vystaveni perzekucím od vyhození z armády po věznění po vykonstruovaných soudních procesech Kromě toho sloužil u LU ve výcviku pilotů – podůstojníků u cvičných letek a leteckých pluků kde byl využíván k přezkušování pilotů výcviku v létání podle přístrojů nácviku akrobacie kurýrním letům apod Jeho kariéra ve vojenském letectvu sice trvala jen přibližně osm let ale ti kdož na něm začínali kariéru vojenského pilota vzpomínají dodnes I poté ještě poskytl mnoho krásných zážitků sportovním pilotů Svazarmu kam byly po r 1950 zbylé letouny předávány Mnozí ještě dnes vzpomínají na polétání s „Bikrem“ na vítr šlehající do tváře jako ve slavných stíhačkách I světové války Mnozí další také dodnes litují že si s ním již nestihli zalétat Vzpomeňme proto službu „Bikra“ tohoto dvojplošného reliktu „zlaté éry letectví“ v čs vojenském letectvu i my