Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.
Odborná monografie se zaměřuje na kompletní zpracování problematiky moderních forem marketingu které nejsou náročné na kapitál a zároveň odrážejí současné potřeby malých a středních firem ve vysoce konkurenčním prostředí na domácích i zahraničních trzích Čtenáři se dozví jak se proměnilo malé a střední podnikání v Česku za posledních 30 let jak se sestavuje marketingový plán s nízkým rozpočtem jak lze vyhodnotit a vyčíslit přínos marketingu pro firmu co je to digitální marketing content marketing influencer marketing e shop marketing guerilla marketing ambient marketing buzz marketing ambush marketing event marketing product placement marketing a flash mob marketing Monografie nabízí též pohled na marketingové aktivity uplatňované při expanzi firem na zahraniční trhy a při využití obchodního zastoupení franšízy piggybagkingu logistiky joint venture leasingu a poradenských služeb Je zde podrobně rozebírán i postup a marketingová podpora při uzavírání mezinárodních kupních smluv včetně modelového vývozního obchodního případu