Základy marketingu

EAN 80-7315-019-0 ISBN 80-7315-019-0
Vydavatel Paido Počet stran 55
Rok vydání 2002 Formát

57,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad dále tématům jako public relations reklama ap

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Učebnice a skripta
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Aleš Sekot, Michal Charvát
Nakladatel: Paido

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

57,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.