Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama / O strategickém marketingu - 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

O strategickém marketingu - 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

EAN 9788072615674 ISBN 978-80-7261-567-4
Vydavatel Management Press Počet stran
Rok vydání 2019 Formát 145x205 mm

449,00 Kč s DPH
Skladem: Rozebrané
Autor: Kolektiv
Nakladatel: Management Press

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

449,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.