Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy úspěšnými manažerskými technikami ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků ale i poznatků z praxe