Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama / Market Entry Strategy: The Lessons from Central and Eastern Europe

Market Entry Strategy: The Lessons from Central and Eastern Europe

EAN 9788074182884 ISBN 978-80-7418-288-4
Vydavatel Key publishing, Metropolitní univerzita Praha Počet stran 116
Rok vydání 2017 Formát B5

276,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Monografie je reakcí na změněné světové podnikatelské prostředí ve kterém se národní trhy spojily do jedné globální sítě a společnosti hledají nové formy řízení procesů struktur a komunikace Kniha má sloužit jako studijní materiál může být také praktickým nástrojem pro společnosti v soukromém sektoru a pro veřejné instituce působící v oblasti mezinárodního obchodu a zahraničních hospodářských vztahů Monografie byla vydána v rámci koedičního projektu KEY Publishing s r o a Metropolitan University Prague Press

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Halík Jaroslav
Nakladatel: Key publishing, Metropolitní univerzita Praha

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

276,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.