Management podniku, 2. vydání

EAN 9788001059807 ISBN 978-80-01-05980-7
Vydavatel České vysoké učení technické v Praze Počet stran 186
Rok vydání 2016 Formát 21x30 cm

285,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Učební text seznamuje čtenáře s obecnými zásadami managementu které jsou shodné pro různé typy podniků Uplatňují se jak v podnikatelských subjektech v průmyslu tak ve službách neziskových organizacích školství zdravotnictví a kultuře ale také v institucích státní správy a regionální či lokální samosprávy Cílem studia managementu podniku na Fakultě strojní ČVUT v Praze není jen příprava na úspěšnou kariéru na pozici manažera ale výsledkem studia může být i poznání že někdo se pro pozici manažera prostě nehodí

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Učebnice a skripta
EKONOMICKÁ LITERATURA / Management
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Žáček Vladimír
Nakladatel: České vysoké učení technické v Praze

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

285,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.