Kniha se zabývá problematikou uplatňování marketingových přístupů ve specifické oblasti poskytování zdravotní péče konkrétně ve stomatologii v České republice Hlavním cílem je zhodnotit možnosti využití marketingu v praxi stomatologických ordinací včetně implementace a využitelnosti segmentace klientů těchto ordinací a vyhodnotit současnou roli marketingu a marketingových nástrojů aplikovatelných v provozování stomatologické činnosti u zubních lékařů a jejich pacientů Kniha je rozdělena do sedmi kapitol od vymezení současného stavu a teoretických východisek řešené problematiky přes typologicky analytickou část vedoucí k části zaměřené na interpretaci výstupů a racionalizaci výsledků pro stanovení návrhů v uplatnění vhodných marketingových nástrojů 4C marketingového mixu včetně metodického postupu pro segmentaci a uplatnění marketingu v praktické rovině Na základě získaných poznatků a identifikace slabých míst v rámci výsledků výzkumu jsou nabízena praktická doporučení pro aplikaci marketingového přístupu v praxi stomatologické ordinace Závěr knihy je věnován postoji stomatologů k marketingu a zároveň různým doporučením k řešení této problémové oblasti