Teorie a praxe v marketingové komunikaci

EAN 9788087500682 ISBN 978-80-8750-068-2
Vydavatel VeRBuM Počet stran 190
Rok vydání 2015 Formát A5

199,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Bačuvčík Radim a kolektiv
Nakladatel: VeRBuM

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

199,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.