Smích v televizní reklamě

EAN 9788087500729 ISBN 978-80-8750-072-9
Vydavatel VeRBuM Počet stran 138
Rok vydání 2015 Formát A5

199,00 Kč s DPH
Skladem
ks
Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech které byly vysílány v český televizí Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje kde se směje čemu se směje jaké místo má smích v ději spotu a podobně Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů

Příslušnost kategorií

EKONOMICKÁ LITERATURA / Příručky a slovníky
EKONOMICKÁ LITERATURA
Autor: Bačuvčík Radim, Bačuvčíková Petra
Nakladatel: VeRBuM

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

199,00 Kč s DPH
Kč s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.